top of page

Klub tajnic in poslovnih sekretark Prlekije v letu 2020, Dan Zveze


3. Dan Zveze

10. oktober 2020, 3. Dan Zveze, Velenje (3 članice )

Rdeča nit 3. dneva Zveze je bila biti ženstvena ženska osebno in poslovno. Z nami so bile izjemne predavateljice Barbara Pinter Zupančič, Taja Abolena in Margareta Ana Bole. Ob tej priložnosti so bila članicam za večletno delo v Zvezi podeljena tudi pisna priznanja. Iz našega kluba sta postali prejemnici Darja Horvatič in Marija Poplatnik, medtem, ko je najvišje priznanje Zveze, kristalno priznanje, letos prejela dolenjska kolegica Vesna Medle. Vsem iskrene čestitke!

Izjemen dogodek so polepšala mnoga presenečenja, darila sponzorjev, orientalski ples in izjemna kulinarika…


Kako so dojele dogodek naše članice, lahko razberemo iz njihovih besed:

Jana Govedič: »Na dnevu zveze je bilo res polno pozitivne ženske energije. Imeli smo se enkratno. Pika na i pa je bil še šofer avtobusa. Škoda, da vas ni bilo z nami.«


Manica Hartman: »Dogodek, ki mi je preklical solze, smeh, radost...vsaj trikrat sem imela solzne oči; ko mi je Nataša podarila čudovito skodelico Klimtovega poljuba (dolgo sem si jo želela in ima že posebno mesto v moji dnevni sobi), ko je Vesna prevzela svoje kristalno priznanje in sem zaslišala tako ljubo ji Elvisovo pesem, ko je s strastjo in srčnostjo zaplesala Suzi, in ko ste povabile na oder mene, komaj sem zadržala solze…«


Zinka Hartman: »Vesela in hvaležna sem, da sem se udeležila 3. dneva Zveze, ki je bil odlično izpeljan tudi v teh težkih časih. Hvala Suzi in ostalim organizatorkam, ki so se potrudile za nas, da smo preživele čudovit dan in se ob odličnih predavanjih malo zamislile. Življenje imamo samo eno in treba ga je čimbolj izkoristiti. Ostanimo povezani še naprej. Upam, da se bomo lahko čimprej srečali in se spet skupaj veselili.«















  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page