top of page

Odzivi udeleženk 3. Dneva Zveze

Kako so dojele dogodek druge udeleženke, lepo pove nekaj spodnjih zapisov:  Vesna Medle: »Včeraj sem prejela kristalno priznanje Zveze in se pridružila 14 drugim, ki so pred menoj pustile svojo sled v 26. letih delovanja združenja. Hvala Suzi Asfour za izkazano čast, zaupanje in Elvisovo presenečenje. Z velikim veseljem in hvaležnostjo stopam naprej v dobro našega združenja.

Sobotni dan mi bo zagotovo ostal v najlepšem spominu. Zato, ker je bil to res lep dan, ki smo ga ustvarile za svojo dušo in srce. Povezanost, srčnost ... Vsaka je prispevala del energije v dan. Zagotovo pa tudi zaradi kristalnega priznanja! V čast mi je bilo stati na odru. Ponosna sem nase in hvaležna. Odzivi kolegic, odzivi na FB, pa v službi in odzivi prijateljev ... Iskreni, veseli in radostni. Kako lepo spoznanje. Uživam v teh občutkih, naj nikoli ne minejo. Dekleta, to kar imamo me: KLUB & ZVEZA & PRIJATELJSTVO = NEPRECENLJIVO!

Barbara Pinter Zupančič: »Suzi Asfour in ekipa, delate nekaj nepozabnega. Pripadati in biti povezane, je tako zelo pomembno za žensko dušo. Čestitke za tako lep dan.«

Taja Albolena: »V teh norih časih je tako zelo dragoceno druženje v živo. Pogovor. Povezovanje. Tkanje nevidnih niti življenja. In danes smo se družile ženske. V posebni skupini in okolju. Počaščena sem, da svoja spoznanja, izkušnje in modrost lahko delim naprej.«

Nataša Bevc: »Drage moje, od vas, organizatork srečanja, sem dobila več energije, kot od predavateljic - prekipevate - HVALA.«

Simona Rožič: »Ob branju so se mi zarosile oči saj vem koliko truda in srčne energije je potrebno, da je tak dogodek tak kot je bil, izpeljan vrhunsko po vseh priporočilih in najpomembnejše, da je bil namen dogodka dosežen - iskre v očeh, objemi v mislih, iskrivo srce... Iskrena hvala vsem, ki ste naredili ta dan res naš. Da ob zaključku s glasbo in orientalskem presenečenju človeku srce zacveti sploh nebi govorila.«

Jana Govedič: »Na dnevu zveze je bilo res polno pozitivne ženske energije. Imeli smo se enkratno. Pika na i pa je bil še šofer avtobusa. Škoda, da vas ni bilo z nami.«

Karin Grbec: »Vse ste povedale, zato ne bom iskala besed in pametovala.  Bila je ena nepozabna sobota in bilo je bombastično. Hvala tebi Suzi in vsej ekipi, hvala tudi vsem, da smo prišle in si naredile en lep dan z žensko energijo, potem pa še naj kdo reče, da »babe« ne znamo vkup držat! Zakon smo. Ostanite zdrave in en velik objem za vse.«

Mateja Marc: »K ostalim komentarjem lahko le dodam, da sem bila v trenutkih ganjena do solz. Koliko pozitivne energije. Koliko močnih žensk!!! Če tega ne doživiš, težko dojameš, kaj vse je mogoče, kaj vse lahko naredimo, dosežemo... kako veličastne smo lahko. Ne mislim samo na predavateljice, ampak na vse vas, na vsako posebej, ki se je tako ali drugače dotaknila mojega srca. To sem potrebovala. Hvala vsem... In ja, maske nas prisilijo, da smo še bolj pozorne na oči, da gledamo v njihovo globino in začutimo  radost, iskre, bolečino.«

Manica Hartman: Draga moja Suzi, pišem v imenu vseh treh udeleženk, Jane, Zinke in moje malenkosti :) Dogodek, ki mi je preklical solze, smeh, radost...vsaj trikrat sem imela solzne oči; ko mi je Nataša podarila čudovito skodelico Klimtovega poljuba (dolgo sem si jo želela in ima že posebno mesto v dnevni sobi), ko je Vesna prevzela svoje kristalno priznanje in ste ji namenile tako ljubo ji Elvisovo pesem, ko si s strastjo in srčnostjo zaplesala ti, in ko si povabila na oder mene; nisem pričakovala, komaj sem zadržala solze, res si me tako lepo presenetila. Bila sem še malo utrujena od vseh priprav na razstavo, dogodka ob razstavi... ampak počaščena, da vidite, da delo res opravljam s srcem, vedno vložim v delo, sploh v meni ljubo delo, delček sebe, ne znam drugače. Nimam strokovnega naziva, a, če delaš s srcem, se nekje mora poznati. Ni vrag, da ne.

Tudi Jana in Zinka sta dan doživeli s tisto lepo ženstveno energijo, ki nam daje krila, odpira nova vrata, predvsem pa odpira in poboža naša srca, in tistih, ki jim to pomeni enako kot nam.

Če bi imela peresna deteljica pet listov, bi bila mogoče že kičasta, ampak vas pet Suzi, Petra, Maja, Nataša in Vesna ste lahko sinonim za pet peresno deteljico, ker nas tako lepo osrečujete.

Občudujem vas, velik hvalaaa .

Zinka Hartman : Pozdravljeni. Vesela in hvaležna sem, da sem se udeležila 3. dneva Zveze, ki je bil odlično izpeljan tudi v teh težkih časih. Hvala Suzi in ostalim organizatorkam, ki so se potrudile za nas, da smo preživele čudovit dan in se ob odličnih predavanjih malo zamislile. Življenje imamo samo eno in potrebno ga je čimbolj izkoristiti. Ostanimo povezani še naprej. Upam, da se bomo lahko čimprej srečali in se spet skupaj veselili. Do takrat, pa vam želim veliko dobrega in lepih trenutkov.

Tamara Fakin: "Meni je bilo zelo lepo v soboto. Ženske res rabimo vsake tolko, da nas nekdo tudi poboža po duši in potolaži, da ni nič narobe, če si vzamemo tudi čas samo zase.

Jelka Bogataj: "Sobotni dan je mojo dušo zopet napolnil z vsem kar sem potrebovala. Veselila sem se druženja najprej s kolegicami iz kluba, nato pa tudi z vsemi ostalimi, s katerimi se že dolgo poznamo.

Izobraževalni del srečanja mi je dal potrditev, da s pravo mero čustvene inteligence najlažje krmarimo tako v zasebnem, kot poslovnem življenju. Z leti sem se naučila, da moram na prvo mesto dati sebe in potem deluje tudi vse ostalo.

Drugi del srečanja pa je bil okusen, glasbeno sproščujoč, ter pohvalen za dobitnice priznanj.Pika na i pa je bil plesni nastop naše predsednice. Waw!Dan je potekal tako čudovito in umirjeno in vem, da je za to zaslužna organizatorska ekipa. Bravo kolegice."

Andreja Šober: Draga Petra, Suzi in ostale organizatorke 3. Dneva Zveze. Vesela sem, da sem članica širšega kroga poslovnih žensk, znank, tudi prijateljic v nastajanju. Ta dan si bom zapomnila za vedno. Ne zaradi tega, ker nas je COVID prisilil, da smo sedele na varnostni razdalji, ampak zaradi tega, ker sem na ta dan po dolgem času ponovno sebe doživela kot osebo, ki raste na osebnem področju in skupaj s stanovskimi kolegicami ustvarja zgodovino in spomine novo nastalega kluba. Hvala Petri, da me je povabila v krog super oseb. Z veseljem se bom trudila za rast kluba še naprej in hvala da ste prepoznale moj trud ter mi dale krila da letim še naprej.

Barbara Kovačič: Pozdravljene, za udeležbo in članstvo me je navdušila Suzi in že ko sem zjutraj stopila do vseh vas, ko smo skupaj čakale avtobus, sem začutila sprejeto energijo. Na samem dogodku sem večkrat dobila kurjo polt, namreč sama veliko berem o ženski energiji in ženski kot osebi, ter rada povežem s psihologijo. Zelo pomembno je, da ženska zaživi v svojem telesu kot boginja. Namreč ko ženska živi življenje, ki ga želi živeti, okrog sebe širi energijo, ki podpre in vzpodbudi celoten njen krog.

Vedno sem si želela biti del ženskega kroga in spoznala sem, da z vami nimam samo tega, pač pa imamo tudi podobno miselnost, karierno usmerjenost, vedoželjnost in to je takšen krog, ki ga jemljem kot darilo ️ Krog, ki napolni dušo in vzpodbudi telo, da se premaknemo iz cone udobja in raziskujemo, ter se širimo našo mrežo. Mrežo uspešne ženstvene ženske, zato hvala za topel sprejem in za to kar delate.

Mediji o nas:


Objave:











  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page